Nya skor kanske?!

Nu har de börjat bli lite varmare ute, fast först så kommer ju det här riktigt dryga vädret när det kommer bli slask avall äcklig snö! Men ska inte klaga fast hade ju dock hellre önskat att allt bara kan försvinna och sen är det typ 15 grader varmt imorgon.. :) Jag vill ha vår nu så att man kan köpa vårkläder och allt sånt där!

Har funderat på att köpa nya skor och varje år säker ju jag att jag ska köpa ett par sneakers eller ett par andra tygskor trots att jag typ aldrig använder det.. Har ju typ alltid bara pumps men den här gången ska de bli annorlunda.. :) Jag ska köpa ett par, fast dom måste vara vita för de är helt klart snyggast till sommaren ju! Passar bäst tycker jag.. :)





Jag måste köpa några av dom här två alltså..
Fast tror dom översta är mer min stil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0