Jobberbjudande

En fråga då! Hur vet man att man är arbetslös?
Jag har nog det bästa svaret på den frågan ändå, för johan ringde och väckte mig vid 9 idag (jaa jag vet sjukt tidigt för att vara mig) men fattade ju inte att klockan var så lite för va helt säker på att klockan var typ 1 eller något! Jaa då har man kanske tappat dygnsrytmen lite eller?! Men va fan de är ju helg för mig hela veckan så!

Men mitt i det arbetslösa livet så var det faktiskt en jag känner som ringde om ett jobb idag, blev ju lite glad innan han sa vad det gällde liksom! Men tror dom på fullaste allvar att jag tänker jobba i Ånge typ mitt ute i nowhere?! Haha tar ju fan över en timme att åka dit med plus att man måste jobba på kvällarna till 10 ibland! Verkligen inte min grej alltså.. :) Okej, jag vet jag är arbetslös men kalla mig för kräsen men det var ju faktiskt fler nackdelar än fördelar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0