Fotboll!

Känns nästan som att jag blivit en riktig pensionär.. :) Var bara hemma igår och kollade på Let's dance! Alltså jag säger bara en sak fy fan vad Mattias var het! Hade ju inte blivit ledsen om jag hade haft han här hemma i min lägenhet! Mums alltså.. :)

Ikväll är det dags för fest hemma hos Kerstin, är faktiskt rätt taggad på utgång idag... :) Luisa ska ju med så de blir kul, var sjukt längesen jag träffade henne sist, men nu innan det är dags att ta tag i sitt liv ska jag kolla på fotboll! Hoppas att dom där Göterborgarna åker på stryk, eller mig spelar de inte så stor roll:) Bara AIK vinner imorgonså är de lugnt:) Har tippat idag med men inte på riktigt eller jag satsade inga pengar och lika bra är väl de eftersom de bara var massa konstiga lag jaginte hade någon aning om att dom fanns.. :) Men men har jag många rätt kanske jag borde börja.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0