Bloggdesign

Pallade inte med den där tråkiga designen jag hade innan så jag bytte lite, inte för att den här är så fin men skit samma! Kan ju ändå inget om design så.. :)

Har vart en hel lugn vecka faktiskt, har bara vart på arbetsförmedlingen och lite sånt, kan ju hoppas att jag snart får mina pengar snart så slipper man vara så fattig.. ;) Men men, de löser sig alltid ska ju ringa till Östersundsbostäder och kolla med honom om uppsägningstiden på lägenheten och sådär också! Flyttar jag hem har jag lite planer på att fixa min lägenhet där lite finare men vi får väl se hur det blir.. :) Den är ju lite sliten men om jag ska vara riktigt ärlig så kommer jag knappt ihåg hur den ser ut! Var ju ett bra tag sen jag var där senast, drygt ett år ju.. :)




Ge mig en utlandsresa tack!


Kommentarer
Postat av: Jenna

Sidan blev riktigt cool :P snyggt med den bakgrunden... :)

2010-03-04 @ 11:42:38
Postat av: Angelica

Iiiihh! flytta hem gör det! Det är tre månaders uppsägning och om du säger upp den nu i mars så räknas inte det som en utav månaderna i uppsägningstiden, utan det blir april,maj,juni om de inte hittar någon som kan ta lägenheten fortare.

2010-03-04 @ 12:35:15
Postat av: Steph

Jag pratade ju med honom förra veckan och då sa han ju att han kanske visste någon som kunde flytta in tidigare och sådär men skulle kolla med honom nu i veckan och se ifall vi kan komma fram till någon deal.. :) Palla uppsägningstiden ut liksom:)

2010-03-04 @ 19:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0