Bakfull är ju bara förnamnet!

Alltså vad hände igår liksom!? Det var nog längesen jag var så här bakis alltså! Kvällen börja alla fall med att jag mötte upp Tina och så gick vi till Kerstin! Förstår inte riktigt vad som hände men fulla blev vi alla fall, haha ringde till och med och röstade på manboy i Melodifestivalen.. :) Haha jag älskar fan den låten lite alltså! Sen var alla så tråkiga och inte gick ut, men jag och  Tina gick till G3 och fan vad kul vi hade! Tillbringade ju största delen av kvällen på dansgolvet och i baren.. :) Men jag säger det aldrig mer shots alltså de slutar fan aldrig bra! Så idag mår man väl som man förtjänar antar man väl!

Ett annat konstaterande är ju alla fall att de inte är bra att facebook i mobilen, har inget minne av att jag skrivit det där men tydligen! Fast i och för sig, det kunde vart värre.. :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

nu får du allt ta och uppdatera lite mera.. du tittar väl på snygga kläder på internet, lägg upp dem du vill ha, skriv lite om fotboll och lägg in bilder på spelare.. kom igen nu steffi :D

2010-03-17 @ 10:31:40
URL: http://emmiev.blogg.se/
Postat av: Steph

Men fan jag pallar inte, men får väl offra mig! Borde ta tag i det hela och fixa min design med:P Men jag är lat du vet!

2010-03-18 @ 01:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0