Vad gör jag vaken nu?!

Jaa det kan man ju undra, men kan ju passa på att uppdatera bloggen lite nu de var ändå någon dag sen i alla fall.. :) Men kan ju berätta vad jag gjort sen sist ändå.. =)

I fredags åkte vi hem till Malin och skulle kolla på Let's dance, så med ett fet pizza och världens helt klart största godispåse satt vi bänkade framför tv, Mattias är ju bara så snygg alltså.. :) Jaa tack, vi hyrde en film också Wallander dödsängeln är jag för mig att den heter! Handlade typ om lesbiska ;) Haha!

Sen i lördags var det ju den efterlängtade utgången så jag, Jossan och Angelica började hemma hos Jossan med lite vin och singstar innan vi gick vidare till Uffe.. Där kan man ju inte säga att det snålades med alkoholen för vet inte hur många shots jag tog så inte konstigt att jag blev kalas, Jossan var ju kanske inte heller den nyktraste personen... ;) På dellan var de skittråkigt så vi gick och käkade pizza istället, kan ju sammanfatta kvällen med karatefylla, shots, mintuu, trodde vi såg Thomas Ravelli och kaos på pizzerian! Men en väldigt trevlig kväll.. :)

Igår var en sjukt dålig dag alltså gjorde verkligen inte allt för mycket förrän på kvällen då jag åkte in till Jossan ett tag för lite bakishäng! Och ja, vi kan ju minst sagt säga att vi var förstörda, men hämtade alla fall mat och kollade på I en annan del av Köping och Johan Falk.. :)

Idag bjöds det på mat i Öjaby, väldigt gott var det.. Sen blev de lite tv tittande innan Paradise Hotell:) Jag är nog världens gladaste för Andreas kom in igen, nu ska han vinna skiten också.. :)

Imorgon ska jag till stan och göra synundersökning, kul att få bekräftat att man typ är helt blind.. ;) Men men de är sånt man får ta, är ju dock lite drygt att inte se saker så bra.. ;) Haha! Sen till veckan blir de klippning hos Malin, kan behöva en riktigt klippning nu faktiskt.. :)



Han ska vinna bestämmer jag.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0