Paradise Hotel

Har nyss kollat på de två avsnitten av Paradise Hotel som visades på tvn, får jag säga det själv tycker jag inte de är lika kul längre.. Inte nu när inte Catja eller Andreas är med, dom var ju mina favoriter ju.. :) Fast frågan är ju dock vad fan gör han Pontus där!? Han verkar ju lite lätt efterbliven alltså, dom kunde ju valt en "lite"  roligare person än honom.. :)

Idag har jag nästan bara städat och packat och sånt där och som vanligt när jag ska packa så tar jag ju alltid med mig så mycket så det slutade med en nästan full väska.. :) Men vet ju inte hur länge jag ska stanna hemma så likabra att ta med för mycket!

Tåget går vid 6 på morgonen imorgon så taxin är redan bokad alla fall, palla gå dit med väskan när de är snö ute... :) Jag är för lat helt enkelt.. Ska faktiskt inte gå och lägga mig men med tanke på att jag alltid lägger mig så sent lär de ju inte bli för svårt.. :) Ska väl snart ringa och snacka lite skit med Jossan, ska bli härligt att komma hem till Växjö ett tag nu i alla fall!

Kommentarer
Postat av: mathy b

älskar P.H :D

2010-01-24 @ 13:37:06
URL: http://thejuicydetails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0