Blä för tåg..

Alltså allvarligt, det kan ju inte finnas något drygare än att åka tåg... Sitter på ett och samma ställe i hur många timmar som helst, dock fanns det ju ögongodis att spana på så.. :)

Men alla fall så var tåget lite försenat som vanligt, de är ju något fel på SJ alltså, hatar fan dom.. :) Men Jossan var alla fall och hämtade mig på stationen, himla snällt tycker jag :) Så åkte vi hem till Malin i Öjaby på lite fika, de var gött.. :) Emelie var också där med hennes tvillingar, så sjukt söta ungar alltså.. :) Man kan verligen inte se skillnad på dom alltså :) Så det blev lite bus där innan vi åkte tillbaka till stan, fick massa kramar och pussar av dom söta små barnen innan vi åkte.. :) Sen så hämta vi mat från Koh Thai och åkte hem till Jossan och kolla på tv lite innan jag åkte hem.. :)

Så första dagen i Växjö har vart kanon, skönt att umgås med lite andra människor också.. :) Vi har ju också konstaterat att mitt hår är jävligt slitet och ojämnt så de får nog bli en klippning nästa vecka alla fal.. :) Skulle ju inte vara fel! Imorgon blir det en sväng till stan med Jossan alla fall, de blir trevligt.. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0