21 januari

Har precis kommit hem nu, har haft fullt upp hela dagen idag.. :)

Råkade ju som vanligt sova rätt länge och sen åkte jag in till stan och hämtade upp Jossan för en runda på stan. Blev lite shopping eller ja rätte sagt för Jossan, jag shoppa bara lite en rouge och ett nagellack, precis som att jag inte har 1000 stycken redan.. :) Annars så var vi hemma hos Jossan och åt innan vi följde med hennes bror och kolla på lite möbler innan vi åkte hem till Anna som bjöd oss på mat! Det var gött.. :)

Efter så åkte vi hem till bruket så vi hängde lite hos jossans föräldrar lite, vi skulle kolla på tv och min röst föll för Emil i Lönneberga men vi orkade väl kolla sådär 5 minuter innan vi tröttnade.. :) En annan rolig sak var ju att vi skulle elda i öppna spisen men såååå tekniska som vi är så lyckades vi bara elda lite som typ slocknade efter en kvart.. :) Försökte typ 1,5 timme, alltså betyder det att vi måste skaffa oss en händig karl som kan hjälpa oss med sånt.. :)

Imorgon ska vi till Jossan för lite Let's dance mys, kan ju inte missa att kolla på min pojkvän som dansar där... ;) Han är ju sjukt het så och Jossan som sagt, du får vänta tills på söndag för då är det din hunk som är på tv.. ;)

Godnatt om någon timme eller så.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0