Utgång

Fan vad veckorna går snabbt egentligen, redan lördag igen men jag klagar inte direkt! För snart ska jag ta och göra mig iordning för ännu en utgång!

Igår va jag en runda på stan och bara för att man är så himla fattig nu så hade dom ju såklart skitmycket fint på Gina:) Såg en massa som var sjukt fint men de blev åtminstone ett par leggings och en tröja/tunika, ja något vet inte vad man ska kalla det... :) Sen hängde vi hos Jossan och spelade lite golf och bowling på hennes Wii, de var faktiskt riktigt skoj, att jag var dålig hör ju inte hit.. :) Sen blev de pizza på¨hemkörning och sen kom Anna och Uffe så spela vi lite TP. Alltså jag suger verkligen på det spelet!

Pappa har alla fall bokat min biljett hem till Östersund nu igen, det blir den 16e och jag skojar inte om det där äckliga tåget är försenat så kommer jag skjuta mig själv eller något! Hatar fan att åka tåg, de är ju sååå segt! Fast det värsta är nog att tåget går halv 1 typ och båda mina föräldrar jobbar, kul jul.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0