Tillbaka

Då var man tillbaka i Östersund nu och jag måste faktiskt erkänna att jag är positivt överraskad av SJ för de var inga problem med tågen och vi var till och med framme lite tidigare än vad vi skulle.. :) Men fy fan vad de är segt att åka tåg så länge, men får väl se det positiva är ju framme nu i alla fall!

Igår var de mest lugnt sen åkte jag till Jossan en sista gång för den här gången, så det blev lite mat från Hot Wok framför OS sen! Är ju inte så intresserad men blir ju typ automatiskt det när man kollar, eller alla fall jag! Gött att Kalla tog guld alla fall.. :) Sen blev det lite packning och matlagning när jag kom sådär vid 1-tiden:) Men som sagt, jag jobbar ju bättre på natten om man säger så:)

Alltså vet inte hur jag ska kunna orka gå upp tidigt för sov rätt mycket på tåget så är riktigt pigg nu och imorgon måste jag upp tidigt för ska på möte! Hur ska de går, har typ inte somnat före 4 på flera veckor eller typ månader snart:) Men är ju så illa tvungen om man säger så!

Nu ska jag duscha så slipper jag de imorgon!
Godnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0