Sista veckan

De här blir min sista vecka här nere i Småland nu, på hur lång tid då vet man aldrig de är sånt man får se.. :)

Tror man börjar bli gammal för inte var man såhär sleten dagen efter en utgång förut, eller?! Gårdagen började alla fall med förfest hemma hos Jossan och det blev lite Melodifestivalen och lite singstar innan vi tog taxin ner till stan! Där vart de ännu mer dricka och lite dans till dålig musik, men börjar ju bli van för de är ju faktiskt inte många bra låtar som spelas på det stället!

Ikväll har jag hängt hemma hos Jossan som vanligt, Anna var där också så vi kolla på nån film vi hyrde i veckan, kan ju faktiskt ha varit en av dom sämre.. :) Sen blev det Köping som vanligt, Tobbe är ju bara för rolig.. :)

Så vad ska man göra nu sista veckan innan man åker till Norrland igen då?! Det är i alla fall tänkt att jag, Jossan och Angelica ska åka ut och hälsa på Lina och Meela annars blir de väl säkert häng hemma hos Jossan eller något sånt! Till helgen antar jag väl att de blir en utgång igen de blir ju liksom sista.... för den här gången alla fall.. :)

Nu ska jag däcka så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0