Roadtrips

Har både hunnit med att åka till Ikea med Jossan och Erika och till Braås den här veckan så har ju inte latat mig sååå mycket faktiskt.. :)

Igår åkte vi ut en sväng till Braås för att hälsa på Lina och Meela, har ju inte träffat Lina på ett år nu typ! Senaste gången jag såg henne så bodde hon hos mig, rätt sjukt ändå att de var så längesen:) Varken jag eller Jossan visste exakt åt vilket håll Braås låg åt men vi hittade dit i alla fall, Meela var verkligen världens sötaste.. :) Var ju dock lite kul på vägen hem när vi skulle backa ut från deras rätt så komplicerade utfart, blev att vi backa rakt in i en snödriva och ett par motorstopp men vi kom ut till slut, vet dock inte vad som hände för luktade ju inte mumma direkt.. :)

Sen hann jag vara hemma i typ sådär en kvart eller något innan de var dags att åka in till stan för Jossans bror bjöd på mat, det var mycket gott det! Sen slutade det som vanligt med lite popcorn, tv och kortspel.. :)

Var faktiskt inne i stan idag med och köpte en klänning och ett par typ leopard spetsstrumpbyxor typ, ja svårt att förklara men vem vet, kanske bjuder på några bilder sen efter helgens utgång! Ska ju dock inte lova för mycket eftersom jag fortfarande inte tagit några bilder.. :) Sen mötte jag upp Jossan och Malin en lite stund och nu är jag hemma!

Imorgon blir det min sista Let's dance kväll innan jag åker till Östersund igen.. Men vi får se till att göra det bästa av saken så imorgon blir det mys i Öjaby på kvällen.. :)

Nu ska jag ta en cigg och sen kolla på Vinterspelen i Åre, jag vill med testa dom grenar som dom gör, ser sjukt kul ut.. :)



Jossan och Meela igår! (ja jag vet bilden är på fel håll)


Kommentarer
Postat av: Lina ♥

Tack för besöket!! Saknat er!!! Får inte gå så lång tid tills nästa gång! Håll mig underrättad om när du flyttar ner osv!! Tack för presenten och blommorna, Meela gillade er! Kramar i massor!

2010-02-13 @ 16:58:00
URL: http://aprilmamman.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Tack för att vi fick komma! Neej, de får verkligen inte gå så lång tid tills nästa gång.. :) Japp det ska jag göra så får vi se till att träffas lite oftare! Vi gillade Meela också, så sjukt gullig:) Kram

2010-02-15 @ 00:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0