Ge mig värme!

Vad hände med vintern egentligen, det är ju inte så att man ens kan ana att det snart börjar bli vår alltså! Det är ju 30 minus och fullt med snö, ge mig lite värme nu tack! Skulle ju inte vara helt fel om man säger så! En utlandsresa hade ju inte suttit fel, men känns ju som att jag borde behöva vinna på lotto eller något först!?

Har inte hänt så överdrivet mycket i veckan faktiskt, jag har ju lyckats att kolla en himla massa på OS i alla fall, jag som ändå sa att jag inte skulle kolla så mycket på det! Men har väl blivit en stor sportnörd antar jag.. :) Men kul ändå!

I söndags åkte jag alla fall till Vemdalen med Johan och Gustav, dock inte för att åka skidor för behöver ju inte skämma ut mig mer än vad jag gör i vanliga fall.. :) Men det var trevligt ändå, blev lite OS, alkohol och tv-spel! En sak som är säker är ju dock att jag inte är någon kung på nhl, förlora med 17-0 är väl inte helt okej:) Sen var vi ju tvugna att vara vakna hela natten för att kolla på hockeyn som började klockan 6 så somna väl vid 9 eller något! Så var ju skapligt sliten igår när jag kom hem:)

Nu är ju bara frågan när jag ska ta tag i mitt liv och verkligen bestämma mig för att säga upp lägenheten och de där! Får ju tilbaka min lägenhet i Juni tror jag, så får väl helt enkelt gilla läget och bo hos mina föräldrar om jag flyttar hem innan dess! Är ju rätt lockande att flytta hem nu faktiskt:)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jaaaa, bestäm dig för att säga upp lägenheten o flytta hem GENAST! Nu! Idag! Eller i morgon går också bra! =)

2010-02-24 @ 15:55:11
URL: http://juican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0