Fredag!

Har inte gjort allt för många knop idag som vanligt ändå, har börjat bli rätt slapp av mig så kommer väl sluta med att jag kommer växa fast framför tvn snart eller något! Men men jag är inte bitter, kanske inte bara på mitt bästa humör just nu!

Eftersom jag är tvungen att göra något med mitt liv så tog jag tag i en liten bit i alla fall och ringde till Östersundsbostäder om uppsägning av min lägenhet! Så pratade alla fall med honom och han sa att han möjligtvis redan vissten någon som kanske kunde ta min lägenhet tidigare så att vi nog kunde komma överrens om något så att jag slipper uppsägningstiden! Skönt alla fall men jag skulle fundera över helgen och höra av mig nästa vecka! Det var ju toppen alla fall, mindre bra är ju att jag får bo hemma hos mina föräldrar ett tag men får väl gilla läget i så fall! Då kan jag ju leva på dom ännu mer än vad jag redan gör.. ;)

Imorgon blir det utgång i alla fall, var ju typ 100 år sedan jag var ute här senast känns det som, men kanske lika bra det! Minns jag rätt så slutade förra utgången här med Luisa inte så toppen bra, drog bartendern i håret och sånt men de är sånt man får räkna med! Så får väl se om de blir kul, eftersom jag nog snart flyttar hem så gäller det ju att passa på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0