En dag kvar typ!

Sjukt vad tiden går snabbt egentligen alltså, redan söndag nu och på tisdag åker jag till Östersund igen! Hur långvarigt det nu kommer bli har jag ingen aning om faktiskt! Funderar på att säga upp min lägenhet och flytta till Växjö, har haft så himla kul nu när jag vart här nere! Kommer faktiskt sakna all här, men kommer ju som sagt tillbaka snart förmodligen!

I fredags var det Let's dance kväll i Öjaby hemma hos Malin och Jonas i vanlig ordning! Det bunkrades upp med både pizza, godis, chips, dip och grönsaker så vi var ju inte sååå hungriga när vi åkte hem om man säger så:) Sen kollade vi på den nya Beck filmen, I stormens öga tror jag den hette! Den var faktiskt väldigt bra.. :)

Igår var en väldigt lat dag om man säger så fram tills kvällen i alla fall! Följde med mamma och pappa på middag först innan jag mötte upp syskonen Johansson och åkte med dom in till stan! Vi började med en sen förfest i Daniels apartamento, kan väl säga att de spårade ut sådär lite halvt, kom massa småbarn och härjade och grejer! Sen kom grannen och klagade men tror nog att jag och Jossan styrde upp de där bra! Var inte så pepp när vi väl kom till Dellan så slutade med pizza innan de var dags att åka hem.. :)

Idag har vi firat min pappa som fyller år idag med lite tårta och grejer! Ville nästan hellre ta livet av mig själv när mamma väckte mig vid halv 9 idag men gick ju och la mig igen sen.. :) Nu ikväll har jag vart hemma hos Uffe med Jossan och sådär! Kollat på Köping och lite fotboll och spelat lite kort som alltid! Pokerfejs:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0