Beslutsångest?

Allvarligt talat kan det sluta snöa nu eller, jag orkar verkligen inte mer snö nu!? Det här är ju inte normalt för att vara Växjö alltså! Är ju fortfarande kvar nere i Växjö men får väl snart ta tag i mitt liv och bestämma när jag ska åka tillbaka till Östersund igen! Frågan är bara när?

Jag har alla fall införskaffat mig en iphone nu alla fall, ja jag vet köpte mobil för inte så längesen men den får pappa ta istället.. :) Kommer nog aldrig skaffa en annan mobil utan kommer nog jämt ha iphone nu, den är kanon bra ju.. :)

I lördags var det tänkt att vi skulle ut så blev lite förfest hos Uffe innan vi tog taxi ner till stan, men sen så var det så äckligt lång kö på Dellan så vi struntade i det och käka pizza innan vi åkte hem till Jossan igen.. Men på lördag får det bli en riktig utgång, dom två senast har ju båda två slutat med pizza!

Igår var vi hemma hos Jossan för hon och Anna hade hyrt film, blev sommaren med Göran, rolig faktiskt.. :) Sen det mest efterlängtade på hela veckan, Paradise Hotel finalen! Hade ju hört sen tidigare att Jackie skulle vinna så de var ju inget oväntat, hade ju hellre sett att Andreas och Greta hade vunnit.. :)

Ikväll blir det lugnt, pallar inte köra någonstans i det här dryga vädret med typ 100 meter snö, nä inte riktigt men nästan! Sen blir det väl stan någon dag nu i veckan, måste köpa lite leggings och sånt där och sen blir det säkerligen utgång på lördag eller vad säger du Jossan.. ?:)


Ge mig sommar, sol och solbränna nu!


Kommentarer
Postat av: Jenna

Kom till Ösd nuuuu :D :P

2010-02-04 @ 06:42:07
Postat av: Steph

Kommer till Östersund nästa vecka=)

2010-02-04 @ 16:17:25
Postat av: Jenna

Det är bra det :)

2010-02-04 @ 21:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0